عملیات اجرایی مرکز خیرساز درمان ناباروری الزهرا (س) شهرستان گراش، با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون توسعه و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش در آیین کلنگ زنی این طرح آموزشی و درمانی، گفت: میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرا و تکمیل مرکز درمان ناباروری افزن بر ۵۰۰ میلیارد ریال است و یکی از خیران و نیک اندیشان این شهرستان، هزینه ساخت این مرکز را متعهد و متقبل شده است.

مهدی محسن زاده افزود: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار و ۳۱۵ متر مربع در سه طبقه ساخته خواهد شد.

او ادامه داد: این مرکز در آینده می‌تواند جنوب استان فارس و استان‌های همجوار را تحت پوشش خود قرار دهد و خدمات ویژه درمان ناباروری را به آن‌ها ارائه کند.

علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم با اشاره به تدوین نقشه رشد و توسعه راهبردی دانشگاه‌های علوم پزشکی و تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون آموزشی و نیازسنجی درست از سوی معاونت‌های آموزشی، گفت: داشتن برنامه و نقشه راه به توسعه همه جانبه و دستیابی به افق روشن آموزشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی منجر خواهد شد.

شهرستان گراش در فاصله ۳۵۹ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار