خیّر عرصه سلامت در شهرستان بیضا ۷ میلیارد ریال برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت اهداء کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تفاهم نامه ساخت مرکز خدمات جامع سلامت خیرساز «دشمن زیاری» شهرستان بیضا بین سرپرست شبکه بهداشت و درمان بیضا و یکی از خیرین عرصه سلامت این شهرستان امضا شد.

سرپرست این شبکه با اعلام این خبر گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی خیرساز دشمن زیاری با هزینه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود که مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از سوی علی رضا مویدی خیر حوزه سلامت پرداخت می‌شود.

صادق یونسی با اشاره به مشارکت‌های خیرین در زمینه توسعه و تجهیز زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان، افزود: حضور خیرین در این عرصه سبب سرعت دادن به روند ساخت و تجهیز پروژه‌های حوزه سلامت است و خیرین تاکنون کمک‌های مناسبی به این حوزه داشته اند که اقدامات آن‌ها در راستای بهبود سلامت مردم قابل تقدیر است.

او، خیرین را بازوان توانمند عرصه سلامت نامید و اضافه کرد: استفاده درست و مناسب از توانمندی و کمک‌های خیرین می‌تواند به اتمام زود‌تر و بهره برداری از پروژه‌های مختلف بهداشت و درمان منجر شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بیضا ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دشمن زیاری با چهار خانه بهداشت و یک پایگاه بهداشتی، خدمات بهداشتی و درمانی را به بیش از ۲۷۰۰ نفر جمعیت زیر پوشش ارایه می‌دهد.

یونسی همچنین از بهره برداری یک واحد خیرساز در شهرستان بیضا در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار