در مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا (س) نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ولایتمداری بالاترین ویژگی فاطمه زهرا (س) عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم اجتماع عزاداران فاطمی که به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کرمانشاه برگزار شد با تاکید بر اینکه فاطمه زهرا (س) الگوی یک ولایتمدار کامل بود که باید از او تاسی گرفت گفت: بصیرت و اطاعت محض از ولایت و اقدام به موقع این‌ها نمونه‌ای از ولایتمداری و درسی که از مکتب حضرت زهرا (س) باید آموخته شود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) افزود: امروز نیازمند این هستیم که در راه دفاع از ولایت باید استقامت کرد و تحت تاثیر قرار نگرفت و مایوس نشد، بلکه برای دفاع از اسلام و قرآن و خط نورانی ولایت باید هزینه داد.

او در پایان با عنوان اینکه برجسته‌ترین ویژگی‌های زندگی حضرت زهرا (س) دشمن شناسی، وقت شناسی و مبارزه با انحراف بوده است گفت: حضرت زهرا (س) درس‌ها و سر فصل‌های بسیاری در زندگی خود داشتند که یکی ازآن‌ها توجه به معنویت بود و این امر امروز گمشده خیلی از خانواده هاست و باید توجه بیشتری به این موضوع داشت و فکری برای آن اندیشید.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.