مراسم استقبال از شهید نوروزی که تازه تفحص شده در اراک برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید جعفر نوروزی از شهدای تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس اراک که پس از گذشت ۳۰ سال از شهادتش در منطقه عملیاتی خانقین کشورعراق کشف شد در سپاه ناحیه اراک برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید نوروزی گفت: خدا را امروز بیش از هر زمانی بابت بازگشت شهید والامقام تازه تفحص شده شهید جعفر نوروزی شاکر هستیم و این یک سعادت بزرگ است که قسمت ما شده و لذا باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

سرهنگ مهجوری افزود: شهید جعفر نوروزی علاوه بر مقام والایی که با شهادت خود در نزد خداوند متعال کسب کردند مجاهد فی سبیل الله هستند که این مقام بسیار ارزشمندی است.

او اضافه کرد: راه شهید جعفر نوروزی راه جهاد فی سبیل الله است و امروز باید این راه با عظمت را تا پیروزی کامل اسلام با قدرت و قوت ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: امروز رایحه عطر خوش شهید در جامعه جاری شده و موجب پیچیده شدن نسیم رحمت در جامعه می‌شود و لذا بسیار باید این فرصت را غنیمت بدانیم و از آن به خوبی استفاده کنیم.

او ادامه داد: بازگشت سرافرازانه دو شهید اراکی تازه تفحص شده به وطن که، چون ستاره‌هایی درخشان هستند روح تازه‌ای به جامعه می‌بخشد و بسیار امیدبخش است.

سرهنگ مهجوری اظهار کرد: شهدا همچون ستون‌های مستحکم عزت و سربلندی برای نظام اسلامی می‌مانند و تا زمانی که جریان شهادت در نظام اسلامی جاری است دشمنان اجازه هیچ گونه عرض اندامی نخواهند داشت.

او تصریح کرد: آنچه امروز در سرزمین اسلامی وجود دارد به برکت خون شهدا به دست آمده و شهیدان از هستی خود گذشتند تا اسلام و مکتب اهل بیت (ع) زنده بماند و لذا ادامه راه شهدا بسیار حیاتی و ضرورت است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.