رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: اطلاعات ۳۰۰ طرح پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزش عالی این استان در بانک اطلاعاتی طرح‌های پژوهشی جمع‌آوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: اطلاعات ۳۰۰ طرح پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزش عالی این استان در بانک اطلاعاتی طرح‌های پژوهشی جمع‌آوری شده است.

او با بیان اینکه نیاز به پایگاه اطلاعاتی برای جمع‌آوری و ارائه جزییات طرح‌های پژوهشی، پیش از این در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان مطرح‌شده بود افزود: بر همین اساس، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری به عنوان دبیرخانه این کارگروه، ایجاد بانک اطلاعاتی پژوهشی استان را در دستور کار خود قرار داد.


بیشتر بخوانید


شهریارپور ارتقای هم‌افزایی، سهولت در دسترسی به اطلاعات و نتایج طرح‌های پژوهشی و کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اجرای طرح‌های تکراری را از اهداف راه‌اندازی این بانک اطلاعاتی بیان و اضافه کرد: در مرحله نخست راه‌اندازی این پایگاه، اطلاعات ۳۰۰ طرح پژوهشی که از سال ۹۵ تاکنون در دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزش عالی استان اجرا شده است در سامانه آموزشی مدیریت آموزش و یادگیری الکترونیک به نشانی http://chb.mpedu.ir ثبت شد.

او، عنوان طرح، نام دستگاه اجرایی، نام مجری، میزان اعتبار، زمان اجرا، روش تحقیق، کلمات کلیدی، چکیده، نتایج حاصله و اطلاعات پژوهشگر و همکاران را از جزئیات ثبت‌شده در بانک اطلاعات طرح‌های پژوهشی برشمرد.

شهریارپور گفت: به زودی با همکاری دستگاه‌های اجرایی، اطلاعات طرح‌های پژوهشی مربوط به قبل از سال ۹۵نیز در این بانک اطلاعاتی برای بهره‌برداری پژوهشگران و متخصصان دانشگاهی ساماندهی خواهد شد.

او با بیان اینکه تمامی ۱۳ طرح پژوهشی مصوب شورای برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در سال ۹۸ با اعتبار چهار میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال به مرحله عقد قرارداد رسید و وارد مراحل اجرایی شده اند افزود: مطالعات یکی از طرح‌ها با عنوان «راهکار‌های جلب و توسعه مشارکت‌های مردمی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی» نیز به پایان رسیده است و در مرحله دریافت کد ره‌گیری از سامانه «سمات» قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار