شعبه طلایه داران صلح و سازش فرمانداری شهرستان قزوین با هدف کاهش مراجعات کارکنان دستگاه‌های دولتی به دستگاه قضا افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان در این مراسم، اهداف این شعبه را معنوی دانست و گفت: تأسیس شعبه طلایه داران صلح و سازش را می‌توان در جایگاهی ویژه قرار داد و عملی خداپسندانه دانست و با دیدگاه و نگرش صلح و سازش به بررسی و پیگیری آن پرداخت.

حجت الاسلام قدرتی افزود: هم اکنون ۷۲ شعبه در استان به صورت فعال انجام وظیفه می‌کنند که از این تعداد ۵۱ شعبه مربوط به مرکز استان است.

فرماندار شهرستان قزوین هم در مورد اهداف ترسیم شده از افتتاح شعبه طلایه داران صلح و سازش شهرستان قزوین، گفت: این شعبه با هدف کاهش مراجعات کارکنان دستگاه‌های دولتی به دستگاه قضا کار خود را آغاز کرده است و امیدواریم مشکلات و مراجعات به دستگاه قضا کاهش یابد.

محمد شفیعی افزود: با افتتاح این شعبه باید مشکلات، اختلافات و پرونده‌های حقوقی در داخل دستگاه‌های دولتی حل و فصل شود و در نهایت پروسه رسیدگی به پرونده‌های حقوقی دیگر شهروندان در دستگاه قضا با سرعت بیشتری مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.