فرمانده انتظامی ابهر از دستگیری سارق حرفه‌ای مزارع و باغات و ساختمان‌های نیمه کاره و کشف ۱۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ مهدیخانی فرمانده انتظامی ابهر گفت: با توجه به افزایش سرقت اماکن خصوصی به ویژه مزارع و باغات و ساختمان‌های نیمه کاره در  ابهر موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام کارهای  اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی سارق شده و پس از کسب دستور قضائی او را دستگیر  کردند.

سرهنگ مهدیخانی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۹ فقره سرقت اماکن خصوصی به ویژه مزارع و باغات و ساختمان‌های نیمه کاره و فروش به یک مالخر در ابهر اعتراف کرد که طی یک عملیات پلیسی متهم دوم نیز دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده هر ۲ متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی ابهر گفت: شهروندان توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.