معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

رعایت اصول آماده‌سازی و مناسب‌سازی اماکن عمومی الزامی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رعایت اصول آماده‌سازی و مناسب‌سازی اماکن عمومی، بانک‌ها و سایر مراکز برای رفاه حال معلولان و جانبازان الزامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه کمیته مناسب‌سازی اماکن عمومی اظهار داشت: یکی از پارامتر‌های ارزیابی مدیران در جشنواره شهید رجایی موضوع مناسب‌سازی اماکن برای ارائه خدمات به قشر معلول و جانباز است.

او افزود: در این راستا اداراتی که در بحث مناسب‌سازی اماکن عمومی کوتاهی کرده‌اند نیاز است تلاش خود را در این حوزه مضاعف کنند، همچنین جلسات مناسب‌سازی اماکن عمومی در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران برگزار شود و مشکلات این حوزه احصا و به دبیرخانه ارجاع داده شود.


بیشتر بخوانید


نظری با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز استان با همکاری اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری مشکلات معلولان در خصوص مناسب‌سازی اماکن و معابر عمومی را اطلاع‌رسانی کند، اضافه کرد: بانک‌ها موظف به اطلاع‌رسانی به دبیرخانه کمیته مناسب‌سازی اماکن عمومی در استان در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه مناسب‌سازی و ارائه خدمات به معلولان و جانبازان هستند.

او ادامه داد: با توجه به آمادگی بانک شهر در خصوص ایجاد اتوبانک برای معلولان و جانبازان، نیاز است سایر بانک‌ها نیز همکاری لازم را داشته باشند.

نظری گفت: رعایت اصول آماده‌سازی و مناسب‌سازی اماکن عمومی، بانک‌ها و سایر مراکز الزامی است و شهرداری موظف است بر بازسازی و پایان کار به اماکنی که اصول مناسب‌سازی را رعایت نمی‌کنند نظارت کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.