سرهنگ حسنوند از دستگیری یک باند سه نفره تبلیغ و فروش ماده مخدر شیشه در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با انجام رصد‌های شبانه روزی و پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد افرادی اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر روانگردان شیشه در یکی از شبکه‌های اجتماعی می‌کنند.

وی ادامه داد: به دنبال بررسی این موضوع، کارکنان دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با همکاری ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه پنجم این پلیس با انجام اقدامات فنی و مهندسی اجتماعی موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده جوادیه تهران شناسایی کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان موضوع به مقام قضایی منعکس و دستور دستگیری آنان صادر شد، در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی مقادیر متنابعی مواد مخدر کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و ضمن اعتراف به بزه انتسابی در بازجوئی‌های پلیسی بیان داشتند، مواد روانگردان شیشه را از مرز‌های شرقی کشور به پایتخت قاچاق و سپس به صورت خرده فروشی اقدام به تبلیغ و فروش آن می‌کردند.

حسنوند یادآور شد: متهمان پس از انجام تحقیقات تکمیلی به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

حسنوند در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان محترم در صورت مشاهده سایت‌های فروش مواد مخدر می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ، مرکز دربافت گزارش‌های مردمی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به شماره ۶۳۹۸۴۶۱۸ تماس بگیرند و یا با مراجعه به دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی، بعد از چهارراه مولوی جنب پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش‌های خود را با کارشناسان ما درمیان بگذارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار