ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با محوریت ۲۰ امامزاده در استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: این برنامه ها از ۲۵ تا ۲۹ دی‌ماه به سه صورت حضوری، مجازی و کاروانی و متناسب با شرایط هر منطقه برگزار می‌شود.

او افزود: مراسم سوگواری ایام فاطمیه در بقاع متبرکه واقع در مناطق زرد و کم‌خطر با تایید ستاد مقابله با کرونای شهرستان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و با دعوت از اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

او گفت: این مراسم در بقاع متبرکه‌ای که امکان اجرای برنامه با حضور جمعیت را ندارند، بدون حضور جمعیت و در فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام تدینی افزود: کانال‌های ایجادشده به نام امامزادگان در شبکه‌های اجتماعی نیز در این ایام فعالیت خود را گسترش داده و با استفاده از ظرفیت فعالان فضای مجازی و روحانیان به نشر معارف فاطمی می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به راه‌اندازی کاروان سوگواران یاس نبوی در این ایام گفت: کاروان سوگواران یاس نبوی، یکی از اقدامات ویژه‌ای است که فضای سوگواری فاطمیه را در مناطق مجاور بقاع متبرکه بوجود آورد.

حجت الاسلام تدینی تاکید کرد: تهیه بسته‌های معیشتی، اطعام و قربانی تحت عنوان تبرکات فاطمی و توزیع بین افراد تحت پوشش مرکز افق امامزادگان، اقشار آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان ساکن در اطراف بقاع متبرکه از دیگر برنامه های بزرگداشت ایام فاطمیه در استان سمنان است.

انتهای پیام / گ 

برچسب ها: اوقاف ، فاطمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.