حجت الاسلام دیناروند با بیان اینکه نیروی انتظامی نیروی ولایی و در بطن جامعه است، گفت: مدیران و مسئولان در جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی و خدمت به مردم باید با قرآن و عترت مانوس باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام حمیدرضا قنبری دیناروند مدیر موسسه شهید طهرانی مقدم در مراسم هماهنگی و همدلی بین نیرو‌های مسلح در امور ایثارگران در ستاد انتظامی استان در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران سایر نهاد‌ها استان ایلام، گفت: رسول خدا در زمان حیات با برکتش فرمود قطعا من از دنیا خواهم رفت و امتم بعد از من با چنگ زدن به ۲ دُر گرانبهای قرآن و عترت می‌توانند به معرفت حقیقی دست یابند.

او با بیان اینکه امنیت و آرامش جامعه حاصل ایثارگری شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان است افزود: برخورداری از معنویات اخلاق در پرتوی قرآن و عترت می‌تواند انسان را به مراحل بالای کمال برساند.

مدیر موسسه شهید طهرانی مقدم با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم راه شهدا و ایثارگران را که از جان خود مایه گذاشتند را ادامه دهیم، عنوان کرد: مدیران و مسئولان در جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی و خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی باید با قرآن و عترت مانوس باشند.

حجت الاسلام قنبری دیناروند در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: رژیم شاهنشاهی نظامی به ظاهر اسلامی و باطنی کریه و ستمکار در کشور به وجود آورده بود و مردم ظلم ستیز ایران با کمک روحانیت و لبیک به امام خمینی (ره) نهضتی پرشور به وجود آوردند که سبب تحول اساسی در کشور شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت:مردم غیور ایلام، مردمانی ولایت مدار، با بصیرت و پیرو خط رهبری هستند که در ۸ سال دفاع مقدس، شهدای گرانقدری را تقدیم میهن ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

حجت الاسلام قنبری دیناروند ادامه داد:امام خمینی (ره) با تاسی از ائمه معصومین، کتاب خدا، عترت پیامبر و فرهنگ ایثار و شهادت، فرزند بزرگوار خود را در راه انقلاب، استقلال و استقرار دین مبین اسلامی در کشور، تقدیم مردم و میهن اسلامی کرد.

رئیس تیم اعزامی همدلی و همیاری با فرماندهان نیرو‌های مسلح در امور ایثارگران اعلام کرد: ملت ایران که انقلاب با خون، شرف و غیرتشان گره خورده بود، تلاش استکبار جهانی را که با راه انداختن جنگ تحمیلی و تحریم‌ها و مسائل دیگر برای ضربه زدن به انقلاب به راه انداخته بودند را خنثی کنند.

حجت الاسلام دیناروند اضافه کرد: مردم ایران با بصیرت و هوشیاری خود بار دیگر و در جبهه دیگر دشمن را که با برنامه ریز‌های فراوان با تشکیل گروه‌های تروریستی قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را داشته در خارج از مرز‌های ایران و در محور مقاومت شکست دادند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.