مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

حضرت امام خمینی (ره) خود خالق رخداد‌های رنگین خرداد بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت:حضرت امام خمینی (ره) خود خالق رخداد‌های رنگین خرداد و او خود سر چشمه زمزم زلال حقیقت در اقیانوس معرفت خدا و، چون آب، صاف و صادق و مهربان بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اسدالله تولیده  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد با صدور پیامی این ایام را گرامیداشت.

متن پیام اسدالله تولیده به این شرح است:

«بسمه تعالی»

به تو دل بستم و غیر تو کسی نیست مرا / جزتو‌ای جان جهان فریاد رسی نیست مرا

عاشق روی توام‌ای گل بی مثل ومثال / به خدا، غیر تو هرگز هوسی نیست مرا:

خردادماه، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، واژه ایست سرخ و سترگ که، چون صدفی پاک و منزه صد‌ها رمز و راز از تلخ و شیرین در بتن آن نهفته است.

در این ماه خونین، جرقه‌های آتشین انقلاب اسلامی شکل گرفت، صد‌ها طائر قدسی به عشق امام خویش و به دست دژخیمان رژیم ستم شاهی پرپر شدند و سرانجام نیز امام و مقتدای شیعیان جهان در خردادماه، رخ در نقاب خاک کشید.

چهاردهم خرداد، سمفونی سنگین و غم انگیزی به صدا در آورد، جان جهانی به لب رسید و یک دنیا در سوگ نشست.

حضرت امام خمینی (ره) که خود خالق رخداد‌های رنگین خرداد بود، طبق تقدیر الهی در همین ماه پر ماجرا به ملکوت اعلی عروج کرد و، چون قیامش تاریخ را متحول و خواندنی کرد.

آن یار سفر کرده فقیهی عادل، رهبری عالم و سیاستمداری عارف بود که نام و یادش عطیه‌ای کوثری و معجزه‌ای حیدری را در اذهان متبادر می‌کند.

چهاردهم خرداد، روزی است روشن و فروزان که داغدارترین شقایق عالم در آن آسمانی شد و جهانی را نیز در غم و اندوه خویش فروبرد.

ققنوس قدیسی که وصف آن از وسعت دامنه لغات خارج است و واژگان نیز یارای توصیفش نیستند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان ایلام، ضمن گرامیداشت یوم الله پانزده خرداد روز شهیدان همیشه جاوید تاریخ و تبریک سالروز انتخاب مقام معظم رهبری بعنوان جانشین بر حق حضرت امام راحل (ره)، فرارسیدن چهاردهم خرداد، سالروز عروج غم انگیز مرجع عظیم الشان شیعیان جهان و رهبر بزرگترین نهضت معاصر جهان خدمت بقیه الله الاعظم امام عصر (عج)، مقام عظمای ولایت و ملت با عظمت ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

خدای مهربان روح آن امام همام را با اولیای طاهرینش محشور و به سکاندار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» عزت روز افزون و طول عمر با برکت عنایت فرماید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.