رئیس پلیس راه استان ایلام از تمهیدات ترافیکی سی و یکمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: با فرارسیدن سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و تقارن چند روز تعطیلات منتهی به پایان هفته آتی و افزایش حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی ، نظارت بر کلیه وسایل نقلیه به ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار این پلیس قرار گرفته است.

او افزود: پلیس راه استان ایلام با استفاده از ظرفیت تعداد ۳۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس و دوربین‌های ثابت ثبت تخلفات و سیار نسبت به کنترل تخلفات رانندگی به ویژه تخلفات حادثه ساز، سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، عدم استفاده از کمربند ایمنی و کلاه ایمنی و... در محور‌های مواصلاتی استان رفتار‌های ترافیکی رانندگان را مورد رصد قرار می‌دهد.

همتی زاده ادامه داد: برخورداری از امنیت جاده‌ای برای رانندگان بسیار مهم است و این پلیس مصمم است جهت جلوگیری از تخلفات و حوادث جاده‌ای با رانندگان خاطی و هنجارشکن که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: رعایت سرعت‌های مجاز و مطمئنه و رانندگی با صبر و حوصله در مسیر‌های کوهستانی و پرپیچ و خم از سوی رانندگان می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از وقوع تصادفات جاده‌ای داشته باشد.

او بیان کرد: امید است با همراهی خوب هموطنان عزیزمان در طول تعطیلات چند روزه با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدار‌های پلیس راه، ایمنی تردد‌های جاده‌ای را تضمین کنند تا انشاالله شاهد حوادث جاده‌ای در این ایام نباشیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.