رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: هدف از تحریم‌های آمریکا خدشه دار کردن ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و اقتدار در راستای حفظ نظم و امنیت فعال خواهد بود و تحریم‌های ظالمانه آمریکا هیچ تأثیری بر رسالت‌های اصلی ناجا نخواهد داشت بلکه هر روز به اقتدار این نیرو‌های اضافه می‌شود.

او با بیان اینکه بسیاری از فعالیتها، تحریم‌ها و تهدید‌های آمریکا علیه نهاد‌ها مختلف در ایران جنبه تبلیغاتی دارد، افزود: دستگاه قضائی با محکوم کردن تحریم‌های ظالمانه و پوشالی دشمنان علیه ناجا بیش از پیش در کنار این قشر زحمتکش که امنیت جامعه را برقرار می‌کند خواهد بود و از حمایت خود در این راستا دریغ نمی‌کند.

این مقام مسئول ادامه داد: امنیت حاکم در جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی پلیس است چرا که این نیرو در مسیر درست حرکت کرده و مدافع ارزش‌های اسلامی، حامی مظلومان و دشمن ظالمان در جامعه است.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه هدف از تحریم‌های آمریکا خدشه دار کردن ارزش‌های انقلاب است، اضافه کرد: نیروی انتظامی در تمام دوران انقلاب با مجاهدت و فداکاری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دفاع کرده و شهدای گرانقدری در این زمینه تقدم این سرزمین مقدس کرده است.

دهقانی با بیان اینکه عملکرد پلیس ایران الگویی برای تولد امنیت در کشور‌های منطقه است، بیان کرد: اقتدار و مردم داری پلیس ایران موجب عصبانیت سردمداران آمریکا شده و برای ما روشن است که هر ارگان یا نهاد در جمهوری اسلامی ایران مورد تحریم قرار گرفته آن جا نقطه قوت ما است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.