مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۴ درصد از برنامه تولید گاز در شرکت نفت و گاز شرق مستقر در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس با موفقیت محقق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رامین حاتمی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: روزانه ۶۶ میلیون متر مکعب گاز در شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق تولید می‌شود که با توجه به افزایش مصرف گاز در امسال، تولید گاز در منطقه عملیاتی خانگیران کمک شایانی به پایداری و تامین گاز مناطق سردسیر کشور کرده است.

او با اشاره به موقعیت استراتژیک این شرکت در تولید و تأمین گاز استان‌های شمال و شمال شرق کشور، افزود: هدف اصلی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و سه شرکت تابعه، تولید صیانتی و حداکثری با رعایت کامل الزامات  H.S.E است که خوشبختانه با وجود نیرو‌های توانمند، متعهد و متخصص این مهم تا کنون انجام شده است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ادامه داد: توجه ویژه به منابع انسانی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مدیریت در تامین نیروی انسانی کارآمد و توانمند یکی از نکات مهمی است که مدیران باید در دستور کار قرار دهند تا شاهد رشد و بالندگی هر چه بیشتر صنعت نفت و کشور باشیم.

حاتمی توجه به محیط پیرامون مناطق عملیاتی را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: توجه به بخش‌های همجوار منطقه عملیاتی به عنوان یکی از ذینفعان سازمان از محور‌های اصلی است که باید با ایجاد تعامل سازنده با آنان در این مسیر گام برداریم ضمن اینکه مدیران و مسئولین باید توجه خاصی به ذینفعان و مردم داشته باشند و از فرصت مدیریتی که در اختیار آن‌ها گذاشته شده است در خدمت گزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نحو احسن استفاده نمایند.

او با اشاره به شرایط سخت زمستان امسال و نیاز به تولید حداکثری گاز تصریح کرد: تلاش و زحمت بزرگ تامین و تولید گاز و در واقع بخش سخت کار بر دوش همکاران ما در مناطق عملیاتی است و امید است امسال نیز همانند گذشته با تولید حداکثری، بتوانیم گاز مورد نیاز شبکه مصرف کشور را با موفقیت تامین کنیم.

انتهای خبر//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.