مدیرعامل پالایشگاه شهید هاشمی نژاد گفت: این پالایشگاه برای تولید پایدار گاز طبیعی در فصل زمستان و تامین انرژی مورد نیاز صنایع، مصارف خانگی و بیمارستانی در شرایط قرمز کرونایی کشور در آمادگی کامل قرار دارد.

سید مجید منبتی مدیرعامل پالایشگاه شهید هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد تامین گاز شش استان و بخشی از صنایع بزرگ تولیدی و نیروگاه‌های کشور را برعهده دارد.

او افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در کمیته سلامت پالایشگاه و به منظورحفظ سلامت کارکنان، لوازم مورد نیاز حفاظت فردی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی به صورت مستمر توزیع شده و یک گروه پشتیبانی اقدام به غربالگری می‌نمایند تا از روند انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنند و چنانچه افرادی مبتلا باشند قرنطینه خانگی برای آن‌ها صادر و علاوه بر آن کارکنانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای می‌باشند نیز به صورت دورکاری انجام وظیفه‌ می‌نمایند.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل پالایشگاه گاز خانگیران سرخس ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا در جهت خدمت رسانی به هموطنان در فصل زمستان، هیچ گونه خللی در روند تولید ایجاد نشده و در کنار مدافعان سلامت و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه، آماده خدمت رسانی به مرزنشینان غیور در این خطه مرزی از کشور هستیم.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.