مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق گفت: چاه ترش شماره ۷۱ منطقه عملیاتی خانگیران پس از تعمیر با دکل در مدار تولید قرار گرفت.

خیبری مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: چاه ترش شماره ۷۱ منطقه عملیاتی خانگیران سرخس با میزان تولید یک و سه دهم میلیون متر مکعب در روز، پس از تعمیر با دکل در مدار تولید قرار گرفت.

او افزود: پس از احراز عدم کارایی آکند‌های آویزه لوله مغزی و به منظور ایمن سازی شرایط تولید، با موافقت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، چاه در برنامه تعمیر با دکل حفاری قرار گرفت و به دنبال آن عملیات تمیزسازی و آزمایش جریانی چاه انجام شد.
بیشتربخوانید


مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با تاکید بر اهمیت و الزام رعایت کامل اصول ایمنی در امور تعمیراتی صنعت نفت ادامه داد: عملیات نصب تسهیلات و تاسیسات سرچاهی و محوطه سازی توسط متخصصان توانمند ادارات تعمیرات و مهندسی ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با همکاری دیگر واحد‌های پشتیبانی با انجام ۱۱۰ عنوان درخواست کار و صرف دو هزار و  ۵۳۳ نفر ساعت در بخش‌های مختلف مکانیکال، برق، ابزار دقیق در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ حادثه‌ای انجام شده است.

خیبری بیان کرد: راه اندازی این چاه با هدف قرارگیری در مدار تولید در فصول سرد سال با تجهیز گروه‌های داخلی و برگزاری جلسات متعدد پایش پیشرفت  علیرغم همزمانی با سایر پروژه‌ها و فعالیت‌های تعمیراتی در حداقل زمان ممکن انجام و یک ماه زودتر از موعد مقرر در مدار تولید قرار گرفت.

انتهای پیام//م. ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.