دوره آموزشی آشنایی دریانوردان گناوه‌ای با نحوه استفاده از جان‌پناه دریایی (لایف رفت) به منظور بقاء در دریا آشنا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در چارچوب آموزش همگانی بقاء در دریا، دومین مرحله آموزشی به آب اندازی جان‌پناه دریایی یا لایف رفت در استان بوشهر برگزار شد.

محمد قاسمی افزود: این دوره به میزبانی اداره بندر و دریانوردی گناوه و با حضور نمایندگان نهادهای دریایی، خدمه شناور‌های مستقر در بندر و جمعی از فراگیران دوره‌های آموزشی دریانوردی برگزار شد و شرکت کنندگان با تجهیزات شناور نجات، نحوه استفاده از این تجهیزات و همچنین اجرای عملی به آب اندازی این شناور آشنا شدند.

او ادامه داد: بندر گناوه با توجه به تعدد عملیات دریایی و تردد شناور‌ها سنتی و مسافری به عنوان دومین بندر برگزار کننده دوره آموزشی نحوه استفاده از جان‌پناه دریایی انتخاب شد تا نکات کلیدی برای ارتقاء مهارت دریانوردان در استفاده موثر از تجهیزات بقاء در دریا مطرح شود.


بیشتر بخوانید


معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: به منظور ارتقاء مهارت دریانوردان شناور‌های سنتی استان بوشهر، تا پایان سال دو مرحله آموزش همگانی بقاء در دریا در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.