پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شهرآورد پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر حاجیلو، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در آستانه شهرآورد ۹۴ بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در گفت و گویی که با آرش برهانی داشتم گفتم شرایط امسال پرسپولیس نسبت به سال گذشته تغییر کرده است. مدیریت تیم در زمین مسابقه و حفظ روحیه تیمی بخش اصلی فوتبال در شهرآورد است. تاکتیک، در تمام تیم‌ها وجود دارد، اما بخش مهم فوتبال، رابطه مربی با بازیکن است.

استقلال از نظر مهره در بهترین شرایط قرار دارد

پیشکسوت استقلال گفت: شرایط استقلال از نظر بازیکن عالی است و نقصی در این زمینه ندارد؛ اما این تیم باید روحیه خود را در این بازی حفظ کند و مانند بازی‌های قبل شجاع بازی کند تا همان نتیجه خوبی که هواداران استقلال سال‌ها منتظرش بودند را بگیرد.

پرسپولیس تیم بزرگی است

حاجیلو افزود: تیم پرسپولیس تعداد زیادی از بازیکنان سال گذشته خود را در اختیار ندارد. البته مهم‌ترین ویژگی این تیم جنگیدن است.

آرامش مهم‌ترین نیاز استقلال در این بازی است

بازیکن سابق استقلال در ادامه گفت: مهم‌ترین چیزی که استقلال در این بازی نیاز دارد آرامش درون زمین است و این که با شجاعت بازی کند.

انتقادات از محمود فکری بی انصافی است

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: هنوز زمان زیادی از لیگ برتر فوتبال ایران نگذشته و باید به محمد فکری زمان داده شود و از او حمایت شود. اگر انتقادی به نحوه بازی استقلال وجود دارد بهتر است این انتقادات سر تمرین به محمود فکری انتقال داده شود. محمود فکری بیشتر از هرچیزی به شجاعت نیاز دارد. اگر استقلال نسبت به سال‌های قبل متفاوت است به این دلیل است که این تیم هنوز به هماهنگی لازم نرسیده است. اگر محمود فکری مانند بازی‌های قبل با مهاجمان بیشتری بازی کند قطعا تیم استقلال نتیجه می‌گیرد.

رابطه فکری با بازیکنان استقلال خوب است

اصغر حاجیلو درباره رابطه فکری با بازیکنان و کادر فنی استقلال گفت: خوشبختانه با وجود اعضای کادر فنی و صمیمیتی که بین آن‌ها وجود دارد، حس خوبی به بازیکنان استقلال منتقل می‌شود.

جذابیت و نتیجه احتمالی دربی امروز به مدیریت ۲ باشگاه بستگی دارد

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: ۲ تیم سال‌های قبل هم با مدیریت باشگاه و صبر و حوصله‌ای که ۲ باشگاه داشتند نتایج خوبی گرفتند، استرس و حساسیت بازی نمی‌تواند دلیلی بر خوب بازی کردن تیم‌ها باشد.

بازیکنان خارجی استقلال عالی هستند

حاجیلو درباره بازیکنان خارجی استقلال گفت: هم شیخ دیاباته و هم میلیچ هر ۲ عالی هستند؛ به نظر من ترکیب مهدی قایدی، دیاباته و در پشت سر آن‌ها ارسلان مطهری، می‌تواند ترکیب رویایی استقلال در این بازی باشد، با این ترکیب خط آتش استقلال غیر قابل مهار خواهد شد.

استقلال خانه من است، اما سهمی از آن ندارم

رئیس سابق آکادمی باشگاه فوتبال استقلال درباره جدایی او از این آکادمی گفت: استقلال خانه من است، اما هیچ وقت سهمی از آن نداشتم.۴۸ سال از عمرم را در باشگاه بزرگ استقلال سپری کردم و هیچ طلبی از این باشگاه ندارم، اما چیزی که برای من اهمیت دارد این است که این باشگاه با یک مدیریت قوی همیشه سرپا بماند و بتواند در تمام مسابقات موفق باشد. امیدوارم افرادی که در آکادمی حضور دارند موفق باشند و از محصولات آکادمی استقلال در مسابقات استفاده کنند و به آن‌ها اجازه جدایی ندهند.

اکثر بازیکنان کنونی استقلال محصول آکادمی این باشگاه هستند

حاجیلو افزود: احمد موسوی ۱۱ سال پیش در آکادمی استقلال پرورش یافته بود، اما متاسفانه استقلال او را به راحتی از دست داد. بازیکنان دیگری مانند آرش رضاوند، رضا آذری، محسن کریمی و امید نورافکن، همگی در آکادمی استقلال رشد کردند و به تیم‌های دیگر رفتند و بعد با رقم‌های بالاتر به استقلال بازگشتند. امیدوارم باشگاه در ادامه این بازیکنان را از دست ندهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار