بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری بازیکن سابق پرسپولیس در مورد دربی ۹۴ بین تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: زمانی برای تماشای دربی ۷ صبح در استادیوم حاضر می‌شدم با اینکه بازی ساعت ۴ آغاز می‌شد. با صدای هواداران فشار زیادی را تحمل می‌کردیم. با وجود شرایط پیش آمده، نبود تماشاگران به سود بازیکنان است، چون فشار روانی روی آن‌ها نیست و ۲ تیم می‌توانند با کیفیت بیشتری بازی کنند.

او ادامه داد: پرسپولیس در سازمان دفاعی قوی‌تر از استقلال است و بر عکس استقلال در فاز تهاجمی قدرتمند‌تر است.

نوری در مورد اینکه در مقطعی می‌توانست به جمع آبی پوشان اضافه شود گفت: از کودکی به پرسپولیس علاقه داشتم و دارم، اما ممکن بود این انتقال صورت بگیرد. مهم نیست کدام بازیکن پیراهن استقلال یا پرسپولیس را بر تن کند، مهم این است که بتواند با تمام وجود بازی کند.

او در مورد درخشش مهدی طارمی گفت: مهدی طارمی از همان اولی که به تمرینات پرسپولیس آمد، بسیار بازیکن با کیفیتی بود. مهدی قبل از اینکه به پورتو برود بنفیکا به دنبال جذبش بود، اما با آمدن مهاجم کابانی حضورش در بنفیکا منتفی شد. پورتو جزو تیم‌های خوب اروپا است و کیفیت مطلوبی دارد. انشاالله مهدی بتواند در تیم‌های بزرگ تری بازی کند، چون توانای این موضوع را دارد. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار