مدیر اسبق باشگاه استقلال درباره شرایط آبی پوشان پیش از دربی ۹۴ توضیحاتی را بیان کرد.

کاظم اولیایی مدیر اسبق باشگاه استقلال تهران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی پیش روی استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: معیار و ملاک‌ بازی شهرآورد با همه‌ بازی‌ها متفاوت است. اینکه کدام تیم در کجای جدول لیگ برتر قرار دارد، کدام تیم قوی‌تر است و.. در این بازی صدق نمی‌کند. بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد.

امیدوارم دیدار دربی از حاشیه به دور باشد

مدیر سابق استقلال گفت: ما در شرکت پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس، با یکدیگر اطلاعیه‌ای صادر کردیم که در آن خواهش کردیم این بازی شهرآورد، رقابتی مردانه، دلپذیر و پهلوانانه در داخل زمین باشد.

نبودن تماشاچی از جذابیت‌های بازی شهرآورد کم می‌کند/ امیدوارم دربی جوانمردانه باشد

تنها نقص دربی ۹۴ نبود تماشاگر است

او ادامه داد: ۲ تیم در شرایط خوبی قرار دارند. متاسفانه تنها نقصی که در مورد این بازی وجود دارد بحث نبودن تماشاگر است، چون این بازی یکی از بزرگترین دربی‌های آسیا و حتی دنیا محسوب می‌شود. متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازی دربی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای از هر دو تیم ببینیم و مردم از دیدن این بازی لذت ببرند.

سطح اظهار نظرها در مورد دربی پایین آمده است

کاظم اولیایی درباره مصاحبه‌های جنجالی مدیران ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر تصریح کرد: متاسفانه مدتی است که سطح اظهار نظر‌ها درباره بازی دربی دو تیم استقلال و پرسپولیس پایین آمده است. برخی‌ از افراد فکر می‌کنند با حرف‌های کوچک و کُری‌های ناشایست، می‌توانند برای خودشان موقعیت درست کنند، که به نظر من این کار اصلا پسندیده نیست و مدیران باید در حوزه مدیریت کلان حرف بزنند.

هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس به دنبال پیروزی در این دیدار هستند

او ادامه داد: پیشکسوتان عزیز ۲ تیم قبل از اظهار نظر درباره این بازی باید احترام حریف را نگه دارند. این ۲ تیم رقیب یکدیگر هستند و رقابت آنها هم بسیار جدی است.

استقلال از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارد

اولیایی در ادامه در خصوص نقطه قوت استقلال و پرسپولیس در این بازی گفت: استقلال از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارد. پرسپولیس هم به دلیل اینکه در چند بازی اخیر نتیجه نگرفته است، انگیزه مضاعفی برای جبران امتیازات از دست رفته دارد. به همین دلیل به نظر من هر دو تیم در ۲۰ دقیقه اول با احتیاط بازی می‌کنند، اما در ادامه و به خصوص در نیمه دوم رقابت دو تیم به مراتب حساس‌تر و سخت‌تر خواهد شد.

پیش بینی دربی سخت است

او درباره پیش بینی نتیجه دربی گفت: پیش بینی این بازی سخت است؛ چون در این بازی دو تیم از معدود فرصت‌ها استفاده می‌کنند. این فرصت‌ها هم قابل پیش بینی نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار