لطفی گفت:با هوشیاری عوامل اداره اطلاعات و حراست گمرکات مهران یک محموله قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

 لطفی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و حراست گمرکات شهرستان مهران اقلام کالا‌های متفرقه حمل شده توسط متخلفینی که اقدام به خارج کردن کالا بر خلاف تشریفات قانونی از مرز داشته اند در شهرستان مهران شناسایی شد.

او افزود: در این خصوص چند متخلف به همراه گزارش موضوع پرونده به اداره تعزیرات حکومتی مهران ارجاع شد که موضوع سریع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت.

  لطفی با اشاره به اینکه شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مهران پس از بررسی دقیق موضوع پرونده و استعلامات لازم از مراجع مربوطه و تحقیقات مکفی "رفتار قاچاق" را احراز و پس از ختم رسیدگی در مجموع متخلفین را علاوه بر ضبط کالا‌های قاچاق به پرداخت جزای نقدی به مبلغ پانصد و هفتاد و شش میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم کرد.

در ادامه لطفی از همشهری­­های عزیز ایلامی خواست به "پویش بی قیمت نخریم " بپیوندند و هرگونه تخلف احتکار، گرانفروشی، قاچاق، کم فروشی و ... را به سامانه‌های ۱۳۵ تعزیرات حکومتی ایلام و ۱۲۴ اداره صمت گزارش دهند و مطمئن باشند با متخلفین در هر صنف و جایگاهی که باشند و به حقوق مردم تجاوز کنند برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
درود