مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: میانگین سرانه ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد از محل کمک حامیان امسال به ۸۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: راهبرد اصلی کمیته امداد توانمند سازی وایجاد در آمد با ثبات از طریق اشتغالزایی در خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد می باشد.

او با اشاره به اینکه منشور عملکردی کارگزاران محرومیت زدایی نظام در این نهاد با تکیه بر تفکر بسیجی، تلاش و همت جهادی در حوزه خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت است، افزود: با همین نگاه و در سایۀ جاری کردن گفتمان کار جهادی و حرکت انقلابی در حوزه خدمت رسانی به نیازمندان و با بهره گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی به ویژه خیران و نیکوکاران و همت همکاران میانگین سرانه دریافتی ایتام به ۸۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.

صفری در ادامه به اجرای پویش ایران مهربان وهرکارمند حامی یک فرزند معنوی اشاره کرد و گفت: چالش‌های اقتصادی ازیک طرف و شیوع ویروس کرونا از طرف دیگر باعث شده است خدمات ارائه شده به خانواده‌ها از اثر گذاری کمتری برخوردار باشد لذا برای گذر از این شرایط و تأمین حداقل نیاز‌های ایتام مشارکت همگانی لازم است تا سفره این عزیزان کوچکتر نشود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.