پرداخت ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ هزار و ۴۱۰میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی کردستان پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد فرید سپری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: از این میزان تسهیلات حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال توسط بانک کشاورزی استان بوده است.

او افزود: با پرداخت این تسهیلات برای یک هزار و ۱۴۸ نفر شغل ایجاد شده و برای ۱۸ هزار و ۵۳۴ نفر هم تثبیت شغل شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بیان کرد: در این مدت مبلغ ۲۶۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال کمک بلاعوض نیز برای اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار به کشاورزان پرداخت شده است.

سپری خاطرنشان کرد: از محل خط اعتباری مکانیزاسیون هم ۱۴۷۱ فقره تسهیلات به مبلغ یک هزار و ۱۶۸ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

او تأکید کرد: برای پرداخت تسهیلات و رونق کسب و کار در بخش کشاورزی از تمام سرفصل‌های اعتباری استفاده می‌شود و در این راستا مشکل خاصی به لحاظ تأمین اعتبار نداریم، اما اولویت ما اجرای طرح‌های کلان و اشتغال زا در بخش کشاورزی است.

سپری افزود: در سال جاری سهمیه ۷۹۶ فقره تسهیلات خرید تراکتور برای استان کردستان در نظر گرفته شده است که تاکنون ۶۶۷ فقره آن جذب شده و ۱۸۹ فقره هم به بانک عامل معرفی شده اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.