مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت:تاکنون پنج هزار و ۹۰۰ طرح در استان کردستان موفق به دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در سیزدهمین جشنواره تجلیل از کار آفرینان برتر کردستان گفت:از سوی بانک‌های عامل  ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به متقاضیان واجد شرایط در این استان پرداخت شده است.

او افزود: تاکنون ۱۳ هزار طرح برای دریافت تسهیلات تقاضا داده که هفت هزار و ۲۰۰ طرح کار گروه‌های شهرستانی و پنج هزار و ۴۸۰ طرح نیز در کارگروه استانی در حال بررسی است البته حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر در بانک‌های عامل وجود دارد که به مرور طرح‌ها معرفی و به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: در سال جاری این استان از طرح یارانه دستمزد، مشقت‌های بیمه‌ای و یک سوم حقوق، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر فرصت شغلی دارد.

صلواتی با بیان اینکه انتظار می‌رود فرمانداران با تلاش و هماهنگی بیشتر گام‌های بیشتری در راستای جذب این سهمیه داشته باشند، افزود: یک هزار فرصت شغلی از طرح تکاپو در استان ایجاد شده و تلاش داریم این اقدام را توسعه دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.