فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: در سال جهش تولید، تولیدات داخلی در راستای اشتغالزایی و خودکفایی باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان صبح امروز در آیین افتتاح واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شماره یک سنندج با اشاره به گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی، گفت: انتظار می‌رود در سال جهش تولید، تولیدات داخلی در راستای اشتغالزایی و خودکفایی با تغییرات قابل توجهی پیش رود.

او در ادامه با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال توسط واحد‌های تولیدی در این شرایط اقتصادی، افزود: این امر در کاهش بیکاری و تامین نیازمندی‌های داخلی تاثیر مثبتی دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه صادرات موجب ارزآوری خواهد شد، تصریح کرد: تولید انبوه واحد‌های صنعتی داخلی با استفاده از تجهیزات و منابع موجود در رونق اقتصادی استان تاثیرگذار است.

سردار حسینی اذعان کرد: سرمایه‌گذاری، تولید و بازاریابی بخشی از مشکل بیکاری جوانان را جبران خواهد کرد.

او با اشاره به جنگ اقتصادی و فرهنگی از سوی دشمنان در این برهه زمانی، افزود: افزایش تولید داخلی ادامه شیوه و راه و روش رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: جهش تولید ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.