در طول تاریخ خودروهای بسیاری ساخته شده اند که با وجود گذر زمان همچنان توجه علاقه مندان دنیای اتومبیل رانی را به خود جلب می کنند و افراد باید حداقل یک بار آن ها را برانند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دنیای خودرو‌ها همواره دستگاه‌هایی تولید می‌شوند که بسیاری از منتقدان بر این باورند هر انسانی لازم است حداقل یک بار یکی از آن‌ها را براند. در این نوع خودرو‌ها مدل و سال ساخت اهمیتی ندارد چرا که این اتومبیل‌ها به قدری دقیق طراحی شده‌اند که تقریبا هر انسانی که برای اولین بار قصد راندن یکی از آن‌ها را داشته باشد، شگفت زده خواهد شد. در ادامه برخی از این خودرو‌ها را مشاهده کنید:

خودرو BMW M3

اتومبیل فوق‌العاده BMW M3

این خودرو آخرین خودرو عرضه شده از سوی شرکت BMW با موتور ۶ زمانه معمولی است که صدای بسیار زیادی ایجاد می‌کند، اما رانندگی با این خودرو یکی از لذت‌بخش‌ترین و خاطره انگیزترین کار‌ها برای افراد خواهد بود.

خودرو Ford Model T

خودروی شگفت‌انگیز Ford Model T

این خودرو یکی از قدیمی‎‌ترین خودرو‌های ساخته شده توسط شرکت فورد است و راننده نباید انتظار سرعت بالایی را داشته باشد، اما عرضه این خودرو باعث شد دنیای آینده اتومبیل‌ها تغییر پیدا کند.

خودرو Ford Model T

اتومبیل جذاب Ford Model T

از نظر ظاهری این خودرو در زمان خود یکی از بهترین‌ها بود و به نوعی باید گفت شرکت بنتلی ارزش و توانایی خود در ساخت خودرو‌های لوکس را با عرضه این خودرو نشان داد.

خودرو Renault Clio Williams

خودروی Renault Clio Williams

این خودرو یک اتومبیل خانوادگی به شمار می‌رود که شرکت رنو مسئولیت ساخت آن را بر عهده داشته و هدف از ساخت آن امکان مسافرت بدون دغدغه بود که توانست این هدف را به طور کامل برآورده کند و در زمان خود به عنوان یکی از برترین خودرو‌های مسافرتی انتخاب شود.

خودرو Audi Quattro

خودروی زیبای Audi Quattro

این خودرو در زمان خود استقبال بالایی نداشت، اما طراحی این خودرو و مشخصات فنی آن برای استفاده بسیار مناسب است و در حال حاضر نیز بسیاری از افراد علاقه‌مند به خودرو‌های قدیمی از این دستگاه اتومبیل استفاده می‌کنند.

خودرو Alfa Romeo GTA

اتومبیل کم وزن Alfa Romeo GTA

از این خودرو صرفا ۵۰۰ دستگاه وارد بازار شد و موتور استفاده شده در این خودرو ۱.۶ لیتری بود که وزنی کمتر از ۷۵۰ کیلوگرم داشت. این خودرو یکی از برترین خودرو‌های ساخته شده در زمان پس از جنگ جهانی دوم بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۳ دی ۱۳۹۹
از ما حسرت و از ما فقط نگاه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۲ دی ۱۳۹۹
پراید 131 تولید ایران: این تابوت متحرک یکی از بهترین و سریعترین وسایل نقلیه است که شما را به آخرت می رساند حتی سریعتر از خود عزرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۲ دی ۱۳۹۹
چشم چون شما گفتی حتما این خودرو هارو هم امتحان میکنم و میرونم، نه که پول از سر و کلمون میریزه و این ماشینام که مفت، بازم اگه سراغ داشتین معرفی کنین امتحانی تست بزنیم بخریم بندازیم دور.
Iran (Islamic Republic of)
سلطان
۲۲:۲۴ ۲۲ دی ۱۳۹۹
ما نون برای خوردن سخت پیدا میکنیم ،شما ماشین لاکچری به رخمون می‌کشی
Iran (Islamic Republic of)
ا
۲۱:۲۷ ۲۲ دی ۱۳۹۹
چرا پراید داخلش ون نیست ؟ عجب بی انصافی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۲ دی ۱۳۹۹
الکی با این گزارش ها دل مردم رو آب میکنید وسط این تحریم ها! این گزارش ها کار درستی نیست
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۰۸ ۲۲ دی ۱۳۹۹
فقط ثروتمندان هر جامعه ایی می توانند انواع و اقسام خودروها و موتورسیکلتها رو برانند و حق انتخاب دارند از هر لحاظ ولی مستضعفین کم درآمد و نیازمندان تهی دست بینوایان هر جامعه ایی نهایتا تا آخر عمرشان فقط یک نوع خودروی قدیمی عقب افتاده غیر استاندارد درموداغون بسیار تعمیری رو می رانند و یا یک نوع موتورسیکلت را می رانند و خلاص به این میگن اصل عدالت و اصل حقوق بشر بدون تبعیضگریهای مختلف از هر لحاظ .افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۲ دی ۱۳۹۹
متاسفم به این مسولان کشور که حسرت ماشین خوب رو گذاشتن رو دلمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۳ دی ۱۳۹۹
پدارمون حسرت ماشین خوب رو به دلمون گذاشتن،مگر نه ایران جای بهترین خودروهها بود
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۸:۲۸ ۲۲ دی ۱۳۹۹
مخالف این خبر رو هم مینوشتید !! مثلا خودروهائی که حتی نباید یک بار هم که شده آنها را برانید واگرنه از خودرو کلا دلزده میشید !!
پراید...
و کلا محصولات ایران خودرو و سایپا..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۲ دی ۱۳۹۹
سلام خیلی بی مزه بود برید دنبال مطرح کردن مشکلات مردم گرونی و تورم رو بولد کنید عدم توجه مسولین رو مطرح کنید اینها بحث‌های مورد علاقه‌ی مردم هست نه این خودروهای که بود و نبودشون تو برهه‌های از زمان، برای ملت ایران نون و آب نمیشه، خواهشا دیگه دنبال این جور مقالات بی مزه و اخبار بی‌ربط هم نرید وقت مردم و اونهای هم که مثل من هر روز یه سری به سایت محترم‌تون می‌زنیم رو اینجوری نگیرید. این عوامل سبب ریزش مخاطب‌های محترمتون هم خواهد شد و یه مقدار اون شخصیت رسانه‎ای و کاریزمای سایت‌تون رو حفظ کنید. ممنون و خسته نباشید خدمت همه‌ی همکاران
محترم تون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۲ دی ۱۳۹۹
بی انصافها چرا اسم پراید رو نیاورده اید؟
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۷:۲۹ ۲۲ دی ۱۳۹۹
تقصیرملته که شماپرایدتولیدمیکنی میره میخره اگه نخره مگه میتونی ماشین خودرو بدی مجبوری ازاین ماشینای قشنگ بیاری
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۲۲ ۲۲ دی ۱۳۹۹
خوبه
ولی به چه درد ما میخوره؟