به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جنرال موتورز، بزرگترین خودروساز آمریکایی اعلام کرد که وقت آن رسیده که ظاهری جدید داشته باشد، زیرا آیندهای کاملاً متفاوت برای تجارت خود در نظر گرفته است، آیندهای جدید که حول خودروهای الکتریکی و تولید آنها میچرخد.
لوگو جدید این شرکت روز جمعه رونمایی شد. لوگو جدید دارای یک GMکوچک، یک زمینه سفید، یک طرح کلی آبی برای قلم و یک جعبه گرد است. آخرین تغییر عمده، خطی است که در زیر m قرار دارد و یک پلاگین الکتریکی از فضای سفید با حرف m ایجاد میکند که یادآور فلش در لوگو FedEx است و همچنین یک سیگنال که مستقیماً نشانگر خودروساز است.
بیشتر بخوانید
این خودروساز گفت که هدف از تغییر لوگو فکر به آیندهای پاکتر است، در حالی که احساس فراگیری را با حرکت به حروف کوچک به ذهن متبادر میکند.
شارون گاوچی، مدیر اجرایی GM در طراحی صنعتی جهانی، درباره لوگو جدید گفت: "این پروژهای بود که تیم ما آن را شخصاً گرفت، نه فقط برای خود ما بلکه برای ۱۶۴۰۰۰ کارمندی که این در این شرکت فعالیت میکنند. در هر مرحله ما میخواستیم عمدی و آگاهانه عمل کنیم، زیرا این لوگو بیانگر تفکر خلاق و مبتکرانه در سراسر خانواده جهانی جنرال موتورز است. "
نشان جدید امسال در سراسر نمایندگیهای این خودروساز پخش میشود و در هر مکانی که به طور معمول لوگو خروجی را میبینیم ارائه میشود. این امر به یک کمپین بازاریابی جدید با عنوان «Everybody In» تبدیل خواهد شد. این کمپین در تلاش است تا خودروسازان را به تولید خودروهای الکتریکی سوق دهد.
انتهای پیام/