مکتب مقاومتی که سردار دل‌ها الگوی بارز آن بود در افغانستان با شهادت شهید ناصری به روشنی تبلور یافت و خواب آمریکایی‌ها را برای اشغال افغانستان به بهانه مبارزه با تروریست آشفته کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار شهید ناصری از فرماندهان سپاه قدس بود که در بحبوبه‌ی مبارزه گروه‌های جهادی افغانستان با تروریست‌های القاعده به کشور افغانستان رفت.

او خطر تهدید امنیت کشورمان را به خوبی حس کرده بود که در مزر‌های کشور علیه ما دارند برنامه ریزی می‌کنند و تلاش می کرد بین گروه‌های جهادی هماهنگی و تفاهم باشد.

شهادت سردار ناصری به همراه دیپلمات‌های کشورمان در مرداد ۷۷ در مزار شریف سندی شد بر هزینه‌هایی که جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تروریست می‌پردازد.

سه سال بعد زمانی که افغانستان هم به خاطر فعالیت‌های تروریستی و هم‌تجاوز آمریکا به این کشور خطر جدی برای امنیت مرزهایمان شد سردار سلیمانی خود به میدان آمد.


بیشتر بخوانید


دره پنشیر جایی نزدیک کابل بود که رهبران جهادی افغانستان میزبان سرداری شدند که حالا قوت قلب آنهاست.

اکبری فرمانده جهادی افغانستان گفت: سردار سلیمانی شهیدی بسیار درخشان بود که در برابر آمریکایی‌ها ایستاد و مانع حضور و سلطه آن‌ها در خاورمیانه شد.

همین ‌افراد بعد از تجاوز آمریکا به افغانستان هسته‌ی اولیه جبهه مقاومت علیه سلطه طلبی آمریکا بر تروریست‌های دست پرورده اش را تشکیل می د‌هد.

مکتب مقاومتی که سردار دل‌ها الگوی بارز آن بود در افغانستان به روشنی تبلور یافت و خواب امریکایی‌ها رابرای اشغال افغانستان به بهانه مبارزه با تروریشت آشفته کرد.

تیپ فاطمیون شاهکار حاج قاسم بود

وقتی گروهک ‌تکفیری صهیونیستی داعش را برای از بین بردن محور مقاومت و حتک مقدسات اسلامی به میدان فرستادند جوانان افغانستانی با نام تیپ فاطمیون با فرماندهی حاج قاسم عزم دفاع از حرم کردند.

اینک گرچه سردار دل‌ها پیش ما نیست، اما با مکتب سلیمانی و مسیر مقاومت همچنان پویاست مسیری که امتداد حرکت عاشوراست .

سرداران بدون مرز رفتند تا امنیت ما همچنان پایدار بماند فرقی نمیکند سوریه عراق یا افغانستان هرجا دشمن توطئه کند شاگردان‌مکتب حاج قاسم انجا هستند

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.