سردار قاسمی گفت: طی سه مرحله رزمایش کمک مومنانه بیش از ۲۸ میلیارد تومان کمک نقدی جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار قاسمی  فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در نشست نهضت رزمایش کمک‌ های مومنانه و آزادسازی جرائم غیر عمد گفت: طی سه مرحله رزمایش کمک مومنانه، بیش از ۲۸ میلیارد تومان کمک نقدی جمع آوری شده است.

او افزود: مرحله دوم از گام سوم نهضت کمک مومنانه در دی ماه مصادف با دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است.


بیشتر بخوانید


سردار قاسمی بیان کرد: در یک ماه گذشته تغییراتی در کمیته‌ها ایجاده شده که یکی از این کمیته‌ها که تلاش بسیار خوبی در پیش بردن اهداف خود داشته است کمیته آزادسازی جرائم غیر عمد بوده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان با اشاره به نگاه دستگاه قضا و سازمان زندان ها به سمت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد گفت:کمک به آزادی زندانیان در واقع کمک به خانواده‌ های آنان است که این روز‌ها شرایط سختی را سپری می‌ کنند.

آزاد سازی ۶۳ زندانی جرائم غیر عمد

او گفت: در پی سوق دادن رزمایش کمک‌ های مومنانه به سمت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در دی ماه و همزمان با شهادت سردار سلیمانی ، ۶۳ زندانی جرائم غیر عمد استان آزاد شده اند.

فرمانده سپاه انصار الرضای (ع) استان بیان کرد: همچنین در بحث کمک مومنانه، بیش از ۲۳ هزار پرس غذای گرم طبخ و همچنین ۲هزار و ۷۳۴کیلو گوشت قربانی دربین جامعه هدف توزیع شده است.

سردار قاسمی با اشاره به حضور کادر درمان و بهداشت از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سنگر مبارزه با این ویروس گفت: ۳۱ هزار و ۵۵۰ بسته بهداشتی و ۲ هزار و  ۵۴۵ بسته دارو و تجهیزات پزشکی توسط کمیته بهداشت و درمان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

او افزود: همچنین درکمیته اشتغالزایی ۳۵۲ نفر وام اشتغال را دریافت کرده اند که برای ۲۶۱ نفر اشتغال ایجاد شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان عنوان کرد: همت تمامی دستگاه ها در کمک مومنانه ستودنی است چراکه این کار بسیار ارزشمند و سرشار از معنویت است.

سردارقاسمی با اشاره به کمک به ازدواج آسان جوانان گفت: در کمیته ازدواج ۱۹۰سری جهیزیه آماده و تحویل زوج های جوان و    نیازمند شده است.

او در ادامه گفت: با توجه به مجازی شدن امر آموزش ۵۴۰ تبلت توسط کمیته آموزش و پرورش تهیه و دراختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.