رئیس شورای جهادی شهرستان طبس گفت: به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گروه‌های جهادی شهرستان طبس وارد میدان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، نصیرایی رئیس شورای جهادی شهرستان طبس گفت: خدمات ارزنده‌ی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات بر هیچکس پوشیده نبوده و نیست، ما نیز با همت جوانان و اراده‌ی پولادین جهادگران پا در عرصه می‌گذاریم.

او ادامه داد: با هماهنگی و همراهی فرماندهان محترم حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی مقرر شد به مناسبت شهادت سردار سلیمانی هرکدام از گروه‌های جهادی شهرستان باعنایت به نام متبرک حاج قاسم سلیمانی یک فعالیت جهادی را در سطح منطقه‌ی خود به اجرا در آوردند.


بیشتر بخوانید


نصیرایی تصریح کرد: این طرح در مدت یک هفته و با تلاش تعداد ۸۰ نفر از جهادگران در قالب ۱۴ گروه جهادی به اجرا در خواهد آمد.

رئیس شورای جهادی شهرستان طبس سالگرد این اقدام ناجوانمردانه و شهادت سردار دل‌ها و همرزمان شهیدش را به محضر حضرت امام خامنه‌ای و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفت و بیان کرد: تا توان داریم راه حاج قاسم را ادامه می دهیم.

پایگاه بسیج شهید لطفی بازسازی شد

مسئول شورای جهادی شهرستان طبس گفت: جهادگران گروه جهادی شهید لطفی روستای تشکانان اقدام به بازسازی پایگاه بسیج روستای خود نمودند.

نصیرایی افزود: پروژه بازسازی پایگاه بسیج شهید لطفی روستای تشکانان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون ریال به سرانجام رسید.

او ادامه داد: تعداد ۱۲ نفر در این گروه جهادی در مدت ۵ روز به فعالیت پرداختند.

نصیرایی عنوان کرد : هزینه انجام پروژه و خرید مصالح توسط خیرین و از محل اعتبارات پایگاه مقاومت بسیج شهید لطفی تامین شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.