سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تعداد ۱۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب طرح "شهید سردار حاج قاسم سلیمانی" بین خانواده‌های زندانیان زنجانی توزیع شد.

طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری  جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان نسبت به تامین بخشی از مایحتاج بهداشتی و درمانی هموطنانی که  معیشت آن‌ها در نتیجه کرونا دچار مشکل شده اقدام کرده است.

او افزود: توزیع بسته‌های معیشتی با هدف کمک به اقشار کم بضاعت و آسیب دیده از کرونا، ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه و عام المنفعه با همکاری خیرین و داوطلبان در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم توسط جمعیت هلال احمر در حال انجام است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در حال حاضر مرحله دوم از توزیع بسته‌های معیشتی کمک مومنانه در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی میان خانواده‌های کم برخودار و آسیب دیده از کرونا و همچنین ۱۰۰ خانواده زندانی در حال انجام است.

طاهری افزود: هلال احمر زنجان در مرحله دوم از کمک های مومنانه با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه یک هزار و ۶۰۰ بسته  غذایی به ارزش بیش از پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کرده است.

او ادامه داد: این تعداد بسته‌های معیشتی  در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم توزیع شد تا به دست خانواده‌های کم برخوردار آسیب دیده از کرونا برسد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای اسفندماه پارسال هلال احمر استان زنجان با پویش "دست‌یار" فعالیت‌های حمایتی خود را آغاز کرده و این روند همچنان ادامه دارد و در قالب این پویش بیش از سه هزار سبد حمایتی اعم از غذایی و بهداشتی از محل کمک‌های خیرین داوطلب و مردم تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

طاهری افزود: جمعیت هلال احمر در استان زنجان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، امسال برای دومین بار در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های خیرخواهانه اقدام به توزیع سبد‌های غذایی برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا از جمله خانواده‌های زندانیان  کرده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این سبد‌های غذایی شامل برنج ۱۰ کیلویی، ماکارونی، روغن مایع، قند، حبوبات و چایی و رب گوجه فرنگی می‌باشد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.