مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز از پاسخ گویی و پیگیری، با هدف رسیدگی و تسریع در حل مشکلات شهروندان خبر داد.

محمدرضا قنواتی مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور حفظ و ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان و با هدف پیگیری مشکلات موجود محله و هم افزایی برای تسریع در رفع مشکلات و معضلات در زمینه ارائه خدمات بهینه به شهروندان بهمراه معاونان و مسئولان نواحی منطقه از خیابان‌های سیصد دستگاه و رسالت بازدید کردند.

او هدف از بازدید‌های دوره‌ای را در جریان قرار گرفتن وضعیت شهری و مسائل و مشکلات احتمالی دانست و بیان داشت: با بررسی مشکلات و نواقص موجود نسبت به رفع آن‌ها اقدامات مقتضی صورت خواهد گرفت و ابراز امیدواری کرد که با انجام چنین اقداماتی بخشی از رضایتمندی شهروندان تامین و میزان زیادی از دغدغه‌های آن‌ها حل می‌شود.

قنواتی تصریح کرد: مشکلات و درخواست‌هایی که جنبه اجرایی، عملیاتی، خدماتی دارند در کوتاهترین زمان بررسی و اجرایی شوند در مقابل مسائل و مشکلات حقوقی، کارشناسی و مدیریتی کمی نیاز به زمان دارند و سعی می‌کنیم طی یک زمانبندی مناسب نیز پیگیری شود.

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز ادامه داد: مسائل مطرح شده در بازدید میدانی از سطح حوزه استحفاظی، مسئله آسفالت خیابان زمرد در انتهای خیابان ۱۰ رسالت بوده است که رسیدگی و پیگیری در اسرع وقت داده شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار