سرهنگ القاصی مهر گفت: آرامش و امنیتی که امروز بر کشور ما حکم فرماست ثمره خون پاک شهیدان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛ سرهنگ  دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با خانواده شهید  سیدفاخر حسینیی گفت: آرامش و امنیتی که امروز بر کشور ما حکم فرماست ثمره خون پاک شهیدان است و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی خواهد شد.

او افزود: هر چقدر ارزش و مقام والای خانواده معظم شهداء حفظ شود، به همان اندازه ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ شده است، چرا که انقلاب اسلامی در گرو وجود این خانواده‌ها و شهدای آنان است و بر ما واجب است که با احترام به خانواده شهداء، پاسبان و پاسدار ارزش‌های انقلاب باشیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: شهداء با ایثار و فداکاری‌های مثال‌زدنی شجاعانه در راه اعتلاء امنیت و آرامش کشور تا پای جان ایستادگی کردند و در این راه با نثار خون خود، جام شهادت را سر کشیدند تا پرچم امنیت در کشور پر افتخار ایران اسلامی همیشه در اهتزاز بماند.

سرهنگ القاصی مهر ضمن تجلیل از خانواده شهید  سیدفاخر حسینیی بیان کرد: امنیت و آزادی امروز ما از خون شهداء سرچشمه گرفته است که آن را نباید از دست داد بلکه باید با پیروی از راه آنان با از خودگذشتگی و ایثاری که در مکتب شهداء آموخته‌ایم پاسدار این امنیت باشیم که به ما سپرده شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.