حجت ‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار گفت: منابع طبیعی از مصادیق بارز نعمت‌های الهی در استان ایلام هستند، بنابراین وظیفه حفظ و آبادانی این منابع بر عهده آحاد مردم و مسئولین امر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین اله نور کریمی ‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ، با تأکید بر گسترش و عمومی‌سازی فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و توسعه فضای سبز، گفت: منابع طبیعی نظیر جنگل‌ها و مراتع از مصادیق بارز و آشکار نعمت‌های الهی و مواهب خدادادی در استان ایلام هستند، بنابراین وظیفه حفظ، احیا و آبادانی این منابع بر عهده آحاد مردم و مسئولین امر است.

او کاشت نهال به یاد شهدا را احیاکننده فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: این نهال‌ها یادآور نام شهدای هسته‌ای و سلامت استان خواهند بود و جا دارد تا از تلاش‌های کادر درمان و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایلام که مجاهدانه برای سلامت مردم در حال تلاش بوده و هستند تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه نیز محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره همه مدافعان سلامت، مطرح کرد: در آستانه چهلمین روز عروج اولین مدافع سلامت استان قرار داریم و باید نقش مدافعان سلامت در بازگشت آرامش به جامعه، بیش از گذشته مورد تاکید قرار گیرد.

کریمیان ادامه داد: سنت حسنه کاشت نهال به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای و مدافعان سلامت، باعث سوق دادن نگاه‌ها به سمت فرهنگ ایثار و خدمت به کشور می‌شود و در شرایط فعلی که جامعه در بحث سلامت، وضعیت فوق‌العاده حساسی را می‌گذراند چنین اقداماتی می‌تواند نوعی قدردانی از خادمین مردم در عرصه سلامت و بهداشت باشد.

او با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت قطع زنجیره کرونا، بیان کرد: امیدوارم با کمک و همراهی مردم، در آینده‌ای نزدیک بتوانیم شاهد بازگشت وضعیت زندگی مردم به روال پیش از کرونا باشیم و مردم نیز مطمئن باشند که خادمین آن‌ها در جبهه سلامت از هیچ تلاشی برای سلامت آن‌ها دریغ نخواهند کرد و هیچ مانعی نمی‌تواند ما را از ادامه خدمت به مردم دلسرد کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.