فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری قاتل ۱۸ ساله در کمتر از ۳ ساعت در یکی از روستا‌های شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز درباره دستگیری قاتل ۱۸ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان شیراز، اظهار کرد: پس از گزارش پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان شیراز، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه دودج به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد نوجوانی ۱۸ ساله پس از ایجاد مزاحمت جلوی در کافی‌شاپ با مالک مغازه درگیر می‌شود و در همین هنگام دایی صاحب مغازه که ۳۶ سال داشته جهت میانجیگری وارد می‌شود که از سوی نوجوان مورد اصابت سلاح سرد قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه مجروح پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد، گفت: ماموران با تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل ۱۸ ساله را در کمتر از ۳ ساعت شناسایی کنند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، ادامه داد: نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست کرد هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار