مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اعلام فراخوان پویش استانی تولید محتوا با عنوان «فضای مجازی و خانواده» در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسین فرخنده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  گفت: این پویش در محور‌های «شبکه‌های اجتماعی و خانواده»، «آموزش مجازی و خانواده»، «سبک زندگی و خانواده» و «کرونا و خانواده» برگزار خواهد شد.

فرخنده افزود: صوت (پادکست)، تصویر (عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، پوستر، کلیپ، نماهنگ و...) و متن نوشت از قالب‌های رسانه‌ای این پویش خواهد بود.

او  عنوان کرد: آثار برتر معرفی شده هیات داوران علاوه بر دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه، در رتبه‌های برتر مبلغ ۱۵ میلیون ریال، رتبه دوم مبلغ ۱۰ میلیون ریال و رتبه سوم مبلغ ۵ میلیون ریال هدیه نقدی دریافت خواهند کرد.

فرخنده به شرایط ارسال آثار اشاره و بیان داشت: علاقه‌مندان برای شرکت و ثبت نام در پویش می‌بایست نسبت به بارگذاری آثارخود در شبکه‌های اجتماعی به نشانی Majazi_khanevade_nkh@ اقدام کنند و تمامی آثار تولیدی باید بصورت #خانواده_مجازی، #خانواده_ایرانی و #خانواده_سالم هشتگ گذاری شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: قالب‌های صوتی و تصویری ارسالی به پویش می‌بایست از حجم و کیفیت مناسبی برای انتشار برخوردار بوده و حداکثر زمان پخش آن ۵ دقیقه باشد و آثار تولید شده برای نخستین بار منتشر شده، و برداشت و کپی نباشند.
او با بیان اینکه آثار تولید شده برای بخش متن نوشت باید حداکثر در ۳۰۰ کلمه نوشته شود ادامه داد: میزان بازدید از آثار تولیدی یکی از شاخص‌های اصلی ارزیابی هیات داوران خواهد بود و حق هر گونه بهره برداری از آثار تولید شده برای دبیرخانه محفوظ است.

فرخنده عنوان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه به پویش در شبکه‌های اجتماعی با شماره ۲۳۳۱۱۵۰۳- ۰۹۳۹۳۹۳۸۷۴۷ تماس و یا به نشانی تارنمای پویش به آدرس http://khsh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

پویش استانی تولید محتوا «فضای مجازی و خانواده» با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و مشارکت مرکز فن آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی استان و موسسه فرهنگی و هنری پژواک بجنورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.