مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بااشاره به اهمیت فریضه نماز و نقش موثر آن در حفظ ارزش‌های انسانی، گفت: هسته یاوران نماز در واحد‌های تولیدی زنجان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یوسفی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در جلسه شورای اقامه نماز گفت: با توجه به اهمیت فریضه نماز و نقش موثری که در حفظ ارزش‌های انسانی و ارتقاء وضعیت فرهنگی و اجتماعی دارد، رسالت شورای اقامه نماز در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان بسیار حساس و مهم است.

او افزود: این رسالت در ۲ بخش قابل تقسیم است وظایف درون سازمانی  و وظایف برون سازمانی که شامل نظارت بر اقامه نماز در واحد‌های تولیدی و صنعتی است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ضمن تاکید بر ایجاد هسته یاوران نماز خواستار نظارت بیشتر بر نمازخانه‌ها از جهت  ضدعفونی  در شرایط کرونایی  و آماده سازی شرایط برای حضور نمازگزاران شد.

یوسفی گفت: با توجه به محسنات و آثار خوبی که نماز دارد و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران واحد‌های تولیدی در اولویت برنامه‌های شورا باشد آثار و نتایج آن اعلام شود و برگزاری مسابقات احکام، فرهنگ نماز، پژوهش در خصوص آثار آن با اعلام فراخوان در بین کلیه همکاران و کارکنان واحد‌ها صورت گیرد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.