فرماندار تربت حیدریه گفت: مطالبه گری صحیح، منصفانه و نقد سازنده بیانگر توسعه یافتگی است و موجب پیشرفت و پویایی جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در نشست فرصت‌ها و تهدید‌های فضای مجازی با جمعی از فعالین فضای مجازی گفت: علی‌رغم برخی انتقادها، التهابات و تشویش‌های صورت گرفته در فضای مجازی تربت حیدریه، ستاد دولت در تربت حیدریه به دنبال عملکردی شفاف، گفتمان سازی و حل مشکلات مردم است و در جهت ایجاد شرایط مطلوب انتقادپذیر هستیم و هیچ گلایه‌ای از هیچ منتقدی نداریم.

او با اشاره به اینکه فضای مجازی ابزار جدیدی برای حرکت به سوی آزادی بیان و دموکراسی است افزود: با توجه به اینکه شهروندان دنبال مسئولانی پاسخگو و همراه هستند، شبکه‌های مجازی و اجتماعی را یکی از راه‌های ارتباط موثر با مردم می‌دانیم و در این راه مستمرا مسائل و مشکلات مطروحه را رصد و پایش می‌کنیم.

فرماندار تربت‌حیدریه ادامه داد: استفاده صحیح و عادلانه از فضای مجازی و کانالیزه شدن در جهت پمپاژ يأس و ناامیدی، تخریب و توهین به مسئولین تربت حیدریه، یارکشی‌های سیاسی، مجادلات و دودستگی‌ها از آسیب‌های این فضا است.

رستمی بیان کرد: در شرایط اقتصادی کشور و وضعیت نامناسب اعتبارات و با وجود همه تنگنا‌های اقتصادی تلاش بر آن بوده تا بتوانیم موانع و مشکلات را برطرف کنیم و پروژه‌های عمرانی را علی رغم تخصیص قطره چکانی اعتبارات به پیش بریم و به سرانجام برسانیم.

او تصریح کرد: آزادی بیان و فضاسازی برای رقابت سالم باعث بالندگی و رشد می‌شود، انتقاد منصفانه و ارائه راهکار‌های علمی از سوی نخبگان و فعالین بخش های مختلف سبب توسعه است و امیدواریم که بتوانیم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا، با تعامل و همدلی زمینه رقابت سالم و پرشور را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.