حجت الاسلام عادل پور گفت: تنها راه مقابله با تحریم های ظالمانه این است که به خودمان متکی باشیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه شهرستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: تحریم‌ها باید لغو شود و باید به گونه‌ای عمل کنیم که اگر دشمن تحریم‌ها را لغو نکرد بی اثر کردن آن در برنامه ما باشد و تنها راه آن اقتصاد مقاومتی است.

او افزود: ما امسال در سال جهش تولید هستیم و چند ماهی بیشتر به پایان سال نمانده است، مسولان شهرستانی، استانی و کشوری باید به مردم گزارش دهند که در سال جهش تولید چه کردند.

خطیب نماز جمعه خرمشهر به حمایت مقام معظم رهبری از کشور‌ها و گروه‌های مقاومت اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبری در سخنان خود صراحتا گفتند که جمهوری اسلامی تمام کشور‌ها و گرو‌های مقاومت اسلامی را در چتر خود محافظت خواهد کرد و در این راه از هرگونه حمایت مادی، و معنوی و تسلیحاتی دریق و عقب نشینی نخواهد کرد.

حجت الاسلام عادل پور درباره مشکلات شهرستان هم به معضل سگ‌های ولگرد و مشکلات ایجاد شده برای شهروندان  اشاره کرد و افزود: تقاضای من از دادستانی کل کشور و سازمان بازرسی کل کشور است که نسبت به معضلات شهر ورود جدی کنند و ببینند مشکل اصلی کجاست.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.