حجت الاسلام عادل پور گفت: ما باید از فتنه سال ۸۸ عبرت بگیریم و اگر عبرت نگیریم فتنه های دیگری هم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا و فرارسیدن ۹ دی و روز بصیرت گفت:۱۱ سال است که از فتنه سال ۸۸ میگذرد که این فتنه خسارت های مادی و معنوی زیادی را برای نظام جمهوری اسلامی تحمیل کرد .

او افزود:  ما باید از آن فتنه عبرت بگیریم و اگر عبرت نگیریم فتنه های دیگری هم خواهد بود.

امام جمعه خرمشهر گفت: حمایت های علنی آمریکا و صحبت های صریح آنها از فتنه ۸۸ و همچنین جریان نفاق در داخل  نشان دهنده این است که آمریکا سعی در سقوط نظام جمهوری اسلامی دارد.

حجت الاسلام عادل پور وجود مقام معظم رهبری و تدبیر ایشان را باعث خنثی کردن این فتنه ها دانست و افزود: در کنار این تدبیر رهبری همراهی کردن مردم و حضور به موقع آنها هم باعث شکست دشمن شد.

او در بخش دیگر این خطبه ها با انتقاد از وضیعت خرمشهر خواستار شفافیت اعتبارات شهرستان خرمشهر و هزینه شدن آن شد و گفت: طبق سازمان بازرسی کل کشور، استان  خوزستان هزاران میلیارد تومان از دولت طلب دارد که از ۳ درصد نفت گرفته تا اعتبارات آلایندگی و ستاد بحران ، این اعتبارات کجا هستند ،چرا دولت آنها را پرداخت نمی کند،

امام جمعه خرمشهر تصریح کرد، از مدعی العموم قوه قضائیه دادستانی کل کشور، رسانه ها خواستار این مطالبه به حق از دولت هستیم.

او همچنین خواستار هزینه شدن این اعتبارات در جای خود همراه با نظارت صحیح در استان انجام شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.