دومین شکست فاجعه بار نماینده فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان، باز هم مقابل شهرداری سیرجان رقم خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۳ امروز تیم قشقایی شیراز با یازده گل مغلوب میزبان صدرجدولیش شهرداری سیرجان شد.

پیش از اعزام دختران فوتبالیست شیرازی تیم قشقایی انصراف خود را از حمایت این تیم در ادامه مسابقات بدلیل مشکلات مالی اعلام کرد تا تنها نماینده فارس زیر پوشش هیات فوتبال استان فارس برود.

قشقایی شیراز در بازی رفت هم که به میزبانی ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد با یازده گل نتیجه را مقابل شهرداری سیرجان واگذار کرده بود.

افسانه چترنور خانم این فصل از لیگ برتر فوتبال بانوان در این بازی هم در دقایق ۱۰، ۳۲، ۳۷، ۴۳ و ۴۴ پنج بار گلزنی کرد و ملیکا متولی در دقایق ۱۲ و ٨۰، لیلا معلم در دقیقه ۱۹، هستی فروزنده در دقیقه ۲۶، رقیه جلال نسب در دقیقه ۵٨ و زهرا علیزاده در دقیقه ۶۲، زننده دیگر گل‌های شهرداری سیرجان بودند.

تا پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان، افسانه چتر نور با زدن ۱۶ گل صدرنشین جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها قرار دارد و گام بلندی برای کسب عنوان خانم گلی برداشته است.

حالا باید دید تیم قشقایی بحران زده که که با نام هیات فوتبال فارس در ادامه رقابت‌های دسته برتر فوتبال بانوان قرار است جلو حریفان حاضر شود، تغییری در نتایجش حاصل خواهد یا باید یکی از تیم‌های سقوط کننده لیگ برتر فوتبال بانوان لقب بگیرد.

تا پایان هفته ششم این رقابت‌ها، نماینده فارس با پنج شکست و بدون امتیاز در انتهای جدول ۶ تیمی گروه نخست قرار گرفت و شهرداری سیرجان با ۶ برد و ۱۸ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

دختران فوتبالیست فارسی در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، جمعه ۲۶ دی ماه میزبان ملوان بندرانزلی خواهد بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار