رئیس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از ۶۷ درصد گزارش شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد باباخانی رئیس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: براساس بررسی‌های انجام شده رعایت شیوه نامه های  بهداشتی در بین دستگاه‌های اجرایی بیش از ۷۲ درصد، و در اصناف و داروخانه‌ها ۶۴ درصد بوده است.

او  افزود: از ابتدای آذرماه بیش از ۸۶ هزار بازدید از اماکن و مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور نظارت بر اجرای دستور العمل‌های بهداشتی در قالب طرح شهید سلیمانی با مشارکت نیرو‌های بخش سلامت، بسیج، هلال احمر و دفاتر خدمات سلامت انجام شده است.

رئیس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بیش از ۶۰ هزار مورد از این بازدید‌ها بوسیله گروه‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بقیه بوسیله سایر گروه‌ها انجام شده است.
 
باباخانی بیان کرد: در این مدت بیش از دو هزار و ۱۰۰ متخلف در زمینه عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند و هزار و ۲۶۰ مکان مهر و موم شده است.

او تصریح کرد: در این مدت ۱۷ هزار بازدید مشترک با سایر سازمان‌ها و ادارات و به صورت مستقل با اماکن و اتحادیه‌ها انجام شده است.

رئیس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: از اول آذر حدود نه هزار و ۵۰۰ مورد شکایت مردمی در سامانه کشوری ۱۹۰ ثبت و رسیدگی شده است که تعداد چهار هزار و ۷۷۰ مورد از این تعداد در خصوص عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط کار و مرتبط با بیماری  کرونا بوده است.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار