توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان هفتکل

مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی با همکاری ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره) میان نیازمندان این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محسن کلاه کج مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه، ۳۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی با همکاری ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره) و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

او با بیان اینکه این بسته‌ها شامل روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه، لوبیا و ... بودند که بین خانوار‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شدند، افزود: همچنین ارزش ریالی هر بسته یک میلیون و ۵۰۰  هزار ریال بوده و   برای تهیه این بسته ها، ۴۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

حجت الاسلام کلاه کج  با اشاره به توزیع ۳۰۰ عدد ماسک به همراه این بسته‌ها میان خانواده‌های نیازمند اظهار داشت: در تلاش هستیم با کمک خیران و موسسه های خیریه بتوانیم خدمات بیشتری به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا ارایه دهیم و ان شاء الله بتوانیم در خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و نیازمند ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/ی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.