آغاز پویش جهادی صنعت آب و برق خوزستان در مناطق محروم

پویش جهادی صنعت آب و برق خوزستان در مناطق محروم با توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و ارائه خدمات پزشکی آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و در آستانه شب یلدا، گروه جهادی شورای هماهنگی حراست‌های صنعت آب و برق خوزستان با تبعیت از پیام مقام معظم رهبری درخصوص حضور و مشارکت جوانان داوطلب در امدادرسانی به مناطق محروم پویش جهادی صنعت آب و برق را آغاز کرد.

در این پویش اعضای این گروه جهادی اقدام به توزیع بسته‌های موادغذایی، ماسک، انجام ویزیت و ارائه مشاوره پزشکی و همچنین ضدعفونی معابر و منازل مناطق محروم در استان خوزستان در قالب پویش جهادی#صنعت آب و برق_همیاران سلامت کردند.

آغاز پویش جهادی صنعت آب و برق خوزستان در مناطق محروم

توزیع حدود ۳۵۰ بسته مواد غذایی، توزیع ۲ هزار عدد ماسک، ضدعفونی معابر، کوچه‌ها و منازل مردم و همچنین ارائه خدمات ویزیت و مشاور پزشکی به تعداد ۱۷۰ نفر گام اول این پویش جهادی بود که با همکاری حوزه بسیج شهید صالحی نژاد شهرستان باوی در روستا‌های محروم این شهرستان و به مدت ۲ روز اجرا شد.

آغاز پویش جهادی صنعت آب و برق خوزستان در مناطق محروم

این پویش با همکاری و مشارکت کارکنان و خانواده صنعت آب و برق خوزستان آغاز شد و با همین رویکرد تداوم خواهد یافت.

آغاز پویش جهادی صنعت آب و برق خوزستان در مناطق محرومآغاز پویش جهادی صنعت آب و برق خوزستان در مناطق محرومآغاز پویش جهادی صنعت آب و برق خوزستان در مناطق محرومآغاز پویش جهادی صنعت آب و برق خوزستان در مناطق محروم

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار