استاندار خراسان رضوی:

باید سهمیه بیشتری از تسهیلات اشتغال به خراسان رضوی اختصاص یابد

محمدصادق معتمدیان گفت: باتوجه به آسیب کرونا به بخش گردشگری، نیاز است تا سهمیه بیشتری از تسهیلات اشتغال به خراسان رضوی اختصاص یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در دیدار با معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: کرونا به بخش‌های مختلف اقتصاد استان از جمله گردشگری آسیب وارد کرده است و علاوه بر کمک بیشتر بانک‌ها به این حوزه، نیاز است وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم سهیه بیشتری از تسهیلات اشتغال را به استان اختصاص دهد.
 
او با اشاره به واحد‌های راکد و نیمه راکد صنعتی استان، افزود: در قالب کلینیک صنعت،  هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان عارضه یابی شده‌اند که تاکنون تعداد بسیار زیادی واحد بررسی و مشکلات آن حل شده است و تعدادی واحد هم فعالیت خود را از سر گرفته‌اند که این رویکرد را با جدیت ادامه خواهیم داد.
 

بیشتر بخوانید



استاندار خراسان رضوی در مورد واحد‌های به تملک درآمده بانک‌ها، ادامه داد: در خراسان رضوی بخش عمده‌ای از این واحد‌ها واگذار و دوباره فعال شده‌اند و مدیریت استان در تلاش است که تعداد واحد باقی مانده هم فعالیت خود را مجددا آغار کنند.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.