رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل فوت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان گفت: با اشاره به کاهش شیوع بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل فوت کرده اند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص و ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از ۳۵ بیمار تازه بستری شده ۲۶ بیمار در اردبیل، ۶ بیمار در پارس آباد، یک بیمار در گرمی، ۲ بیمار در خلخال بستری شده اند.

حبیب زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: ۶۰ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان می‌باشند.

او افزود: هم اکنون شهر‌های اردبیل و مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی و شهر‌های پارس آباد، خلخال، بیله سوار، نیر، گرمی، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.