مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و اصناف می‌توان انتظار عدم بازگشت به وضعیت قرمز را داشت.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تنها راه عدم بازگشت به وضعیت قرمز است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهریار شیری آراسته، مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت:  تداوم و تشدید نظارت ها از سوی دستگاه های ذیربط و بویژه مراکز بهداشت و اتاق اصناف در راس برنامه های ستاد استانی است.

او بر اجرای دستورالعمل ها و پیگیری مصوبات ستاد کرونا ارتقای میزان رعایت دستورالعمل ها را عامل اصلی کمک به کاهش شیوع  و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا عنوان کرد.

آراسته افزود: برای حفظ وضعیت موجود و پایداری آن باید همه تلاش کنند چرا که با بازگشت به وضعیت قرمز علاوه بر مضاعف شدن تلاش و زحمات کادر درمان، از لحاظ اقتصادی هم اصناف متضرر می شوند.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ضمن تشکر از همکاری خوب عوامل نیروی انتظامی در اجرای طرح محدودیت ترددها گفت: از اول اجرای طرح محدودیت شبانه(یک آذر) تاکنون نزدیک ۴۰ هزار جریمه در استان اعمال شده است.

او افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا علاوه بر شهرهای نارنجی، طرح محدودیت تردد شبانه خودروها(از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح) در شهرهای زرد هم اعمال می شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.