در ایام سالگرد شهادت سردار دلها، کتاب خُلق سلیمانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی طی مراسمی در بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان از کتاب خُلق سلیمانی رونمایی شد. 

زرین جویی، سرپرست بنیادشهید لرستان در  مراسم رونمایی کتاب با اشاره به برگزاری مراسم‌های مختلف در طول یکسال گذشته جهت گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم گفت: حرکت‌های خودجوشی که توسط ادارات، تشکلها، انجمن‌ها و جوانان و سایر مردم در قالب جشنواره، یادواره، مسابقات مختلف و گردهمایی و بخصوص با توجه به محدودیت‌های کرونایی برنامه‌هایی در فضای مجازی جهت پاسداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی انجام شده همه نشأت گرفته از تفکر سلیمانی است که در بین این ملت ریشه دوانیده است.

زرین جویی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری سلیمانی یک نفر نبود، یک تفکر و یک مدرسه بود که این تفکر برگرفته از تفکر بسیج و ایثار و شهادت است و این علاقه مندی و عشقی که مردم به حاج قاسم دارند باعث پیشبرد این تفکر می شود.

او ادامه داد: حاج قاسم از بین ما رفت، ولی تفکر حاج قاسم همچنان پابرجاست. این تفکر مرد بسیار دارد و خون خیلی‌ها برای این تفکر ریخته شده است و همگی می‌دانیم که در باغ شهادت همچنان باز است.

سرپرست بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به گردآوری و تدوین کتاب خُلق سلیمانی گفت: در این کتاب گوشه‌ای از خلق و خو و خصلت‌های بارز شخصیتی حاج قاسم از لحاظ بصیرت، بینایی و دانایی و بروز بودن گردآوری شده و این حرکت همچنان باید ادامه پیدا کند و ما انتقال دهنده این تفکر به نسل آینده هستیم و به طرق مختلف باید تلاش کنیم که تفکر و حرکت حاج قاسم همیشه زنده و جاوید باقی بماند.

در پایان این مراسم از کتاب خُلق سلیمانی نوشته حجت السلام مصطفی تیموری رونمایی شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.