فرمانده سپاه لرستان:

سردار سلیمانی طرح خاورمیانه جدید را خنثی کرد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: حضور شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در منطقه با روشنگری، اعتمادبخشی و امید به مردم همراه بود و طرح خاورمیانه جدید را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، سردار مرتضی کشکولی،فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان روز دوشنبه در آئین اختتامیه نخستین سوگواره فرهنگی هنری با عنوان "سردار دل‌ها" اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی با توانمند کردن ملت‌ها و بالابردن قدرت هماوردی با رژیم اشغال‌گر قدس، موازنه قدرت را تغییر داد.

او با بیان اینکه سردار سلیمانی به جنگ مذهب علیه مذهب خاتمه داد افزود: دولت‌سازی کار ابرقدرت‌ها است که با ارائه الگو‌های مختلف ایجاد می‌شود، اما با این وجود حاج قاسم دولت مقاومت را ایجاد کرد.

او ادامه داد: شخصیت کاریزماتیک سردار سلیمانی در مجاب کردن پوتین طی یک مذاکره ۲ساعته، اعجاز انقلاب اسلامی است که بدون تردید در نطق فرهمند خود و با محاسبه دقیق به رئیس‌جمهور روسیه اطمینان داده بود که با ورود به جنگ، پیروزی حاصل می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: توانمند کردن گروه‌های مقاومت و صدور انقلاب اسلامی از معبر انقلاب از مولفه‌های برجسته شخصیت شهید سردار سلیمانی است.

سردار کشکولی افزود: حاج قاسم سلیمانی همه مادیات و اعتبار دنیا را با لقب سرباز و ذکر آن در وصیت‌نامه و سنگ‌قبر خود کنار زد.

او اضافه کرد: پس از وقوع انقلاب اسلامی در جهانِ ۲قطبی و شکستن چارچوب‌های شرق و غرب حاکم بر دنیا، دشمنان تلاش کردند با تحمیل جنگ هشت ساله، انفجار نور را در نطفه خفه کنند.

او گفت: انفجار نور و جنگ تحمیلی با فراز و فرود و تقدیم شهدای زیادی مواجه شد، اما با این وجود همواره شاهد دفاع جانانه ملت از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و هستیم.

فراخوان نخستین سوگواره سردار دل‌ها همزمان با هفته دفاع مقدس اعلام و در نهایت ۲۳۰ اثر در ۱۷ رشته فرهنگی هنری به دبیرخانه آن ارسال شد.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت، پس از عمری مجاهدت بامداد روز ۱۳ دی ماه سال ۹۸ با حمله بالگرد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.